Foredrag den 20/2-2024 kl. 19.00: Ung i 2024 – om trends og muligheder for unge i dag

Kære forældre i 5.-10. klasse
Vi inviterer jer foredrag med Thomas Henchel Johansen.

Dato: 20. februar 2024
Tidspunkt: kl.19.00-20.30
Sted: Skolens sal

Ung i 2024 – om trends og muligheder for unge i dag
Skærme, online mobning, angst, druk og snus! Vi hører om mange problemer for vores unge mennesker i medierne, og politikere og meningsdannere råber vagt i gevær.
Vi vil se på nogle af de udfordringer unge står overfor og prøve at forstå de valg, de har, og skal tage. Hvordan kan vi støtte dem og finde veje ind i fremtiden sammen som familie?

Vi glæder os til at se jer til en spændende og lærerig aften!

Med venlig hilsen lærerkollegiet

Thomas Henchel Johansen er lægekonsulent på Helsecenter Marjatta med antroposofisk medicin og terapi. Uddannet speciallæge i almen medicin samt praktiserende læge i Ishøj. Særlig interesse for psykisk trivsel og helse samt fordybelse og meditation som kilde til fornyede kræfter.