Årsopgavefremlæggelser 2023

Her et lille tilbageblik fra i lørdags, hvor vores 2. HF elever fremlagde og udstillede deres årsopgaver.
Et stort tillykke til vores elever i 2. HF.

PRÆSENTATION AF EMNER:
Fransk sprog og gastronomi, Hjemmesidesign og madopskrifter, Beats og Mix, Fotoanalyse, 4 sange – egne kompositioner, en til hver årstid, Biodiversitet og naturoplevelser, Ølbrygning, Abstrakt maleri og digte, Angst, frygt og fobier, Garn / farvning / strikning, Two-Track-Recording, Stof og design, Drømme, Et mangaalbum, Kan jeg bygge mit eget anneks?, Min egen madblog, Plantegenkendelse, Musikalbum med fusionsmusik (klassisk/heavy), Tung progressiv styrketræning, Kan man male følelser?, Debatbøger til børn, Lykke, An Internet Novel, Up-Cycling, Om musical.

ÅRSOPGAVEN er unik i steinerskolernes uddannelsessystem, fordi den giver tid til fordybelse og refleksion over lang tid. Samtidig giver den frihed til at vælge form og proces, så hver elev kan undersøge sit emne fra flere forskellige ståsteder og til sidst gøre det til sit eget.

Læs mere om årsopgaveforløbet her: https://michaelskolen.dk/ungdomsuddannelsen/aarsopgave/