10. klasse og Steiner HF: Åbent Hus den 21. januar 2025 kl. 17-19

Vil du gå på en ungdomsuddannelse med rejser, kunst og håndværk på skemaet?
Så besøg os til vores Åbent Hus, hvor du har mulighed for at høre mere om vores 10. klasse og Steiner HF samt møde elever og lærere.
Vores skole er karakter- og eksamensfri med en individuel evaluering som afslutning. Michael Skolen HF udbyder en udvidet fagpakke, hvilket betyder, at du efter endt uddannelse ikke kun kan søge ind på korte og mellemlange, men også lange videregående uddannelser.
Til Åbent Hus kan du selv gå rundt på skolen, besøge vores åbne værksteder eller få en rundvisning af vores elever. Der vil også være mulighed for at tale med studievejlederen om fag og praktiske spørgsmål. Vores elever, lærere og rektor vil desuden være til stede for at svare på spørgsmål og tage en snak om vores ungdomsuddannelse og fremtidsmulighederne med en Steiner HF.
Har du ikke mulighed for at deltage i vores Åbent Hus, kan du i stedet komme til et af vores informationsmøder om 10. klasse og Steiner HF:
  • 16. november 2024 kl.13.00-14.00
  • 11. januar 2025 kl. 13.00-14.00
  • 8. februar 2025 kl. 13.00-14.00
Vi glæder os til at møde dig – og dine forældre er også meget velkomne.
Har du spørgsmål? Så kontakt vores studievejleder, Mathilde, på 26 48 09 71 eller skriv til hende på mo@michaelskolen.dk
Vi glæder os til at byde dig velkommen.