Vi søger en lærer til sløjdundervisning

Vi søger en sløjdlærer til 6.-8. klasse. Ansættelsen omfatter 12 ugentlige lektioner, samt mødeaktivitet ca. 2 timer.

Michael Skolen er en steinerskole der blev grundlagt 1976 der ligger smukt ved bredden af Sømosen. Skolen sammenlignes ofte med Bulderby, idet 1. – 8. klasse har til huse i gamle rødmalede træbarakker. Dog huser vores overskole 9. – 10. kl. samt 1. og 2. Steiner HF i solide murstensbygninger. Skolen rummer i alt omkring 370 elever og studerende fra børnehaveklasse til og med 2. Steiner HF.

Skolen har et godt arbejdsmiljø, med en uformel og tryg omgangstone. Det fælles værdigrundlag, hviler på Rudolf Steiners pædagogiske foredrag som inspiration, og der underviser efter en fælles læreplan. Det daglige mål er således med afsæt i steinerpædagogikken. Undervisningen hviler på et bredt grundlag af både boglige, kreative og håndværksmæssige fag. Der lægges stor vægt på at udvikle sociale kompetencer, skabe tryghed og et sundt læringsmiljø for eleverne. Vi tilstræber et tillidsfuldt samarbejde med forældre og et inspirerende arbejdsmiljø for alle skolens medarbejdere.
Morgensang, årstidsfester, lørdagsskoler, elevoptræden og koncerter hører også til vores skoleliv.

Hvis ovennævnte tiltaler dig, og du har lyst til at være vores kollega – og har pædagogiske og håndværksmæssige erfaringer/kompetencer – er du meget velkommen til at sende din ansøgning med relevante bilag til Michael skolens kontor: mail@michaelskolen.dk. MRK.: Ansøgning Sløjdlærer

Ved spørgsmål: Susanne Løwe Pihl, tlf.nr. 20424388, mail: slp@michaelskolen.dk

Vedhæft venligst din ansøgning dit CV, referencer og dit uddannelsesbevis.

Løn efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Lærernes Centralorganisation.

Ansøgningsfrist: Så hurtigt som muligt. (Samtaler afholdes løbende)

Michael skolen
Stokholtbuen 25,