10. klasse og Steiner HF: Åbent Hus den 23. januar kl. 17.00

Vil du gå på en ungdomsuddannelse med rejser, kunst og håndværk på skemaet?

Så besøg os til vores Åbent Hus, hvor du har mulighed for at høre mere om vores 10. klasse og Steiner HF samt møde elever og lærere.

Vores skole er karakter- og eksamensfri med en individuel evaluering som afslutning. Michael Skolen hf udbyder en udvidet fagpakke. Det betyder, at du ikke kun kan søge ind på korte og mellemlange, men også lange videregående uddannelser, når du er færdig.

Program for Åbent Hus

Fælles velkomst kl. 17.00 ved rektor Jacob K. Nielsen i skolens sal:

• Musikalsk indslag
  • Nuværende og tidligere elever fortæller om vores ungdomsuddannelse

ÅBNE VÆRKSTEDER:

• Tegning
  • Smedning
  • Musikværksted
  • Lav dine egne bolsjer
  • Årsopgaveværksted
  • Bogbinding

Til Åbent Hus kan man på egen hånd gå rundt på skolen, besøge vores åbne værksteder eller få en rundvisning af eleverne.

Der vil være mulighed for at tale med studievejlederen om fag og alt det tekniske, ligesom vores elever, lærere og rektor vil være der for at svare på spørgsmål og til en snak om vores ungdomsuddannelse – og fremtidsmulighederne med en afsluttet Steiner HF.

Vi glæder os til at møde dig – og dine forældre er også meget velkomne.

Har du spørgsmål? Så kontakt vores studievejleder, Mathilde, på 26 48 09 71 eller skriv til hende på mo@michaelskolen.dk

Michael Skolen
Stokholtbuen 25