maj, 2024

08maj(maj 8)00:0012(maj 12)00:00Overskolestævne (OSS) for elever i overskolen (9.-2.hf) Afholdes på Steinerskolen i Kvistgård i Kristi himmelfartsferien

Event Details

Overskolestævnet også kendt som OSS er en årlig, 4 dage lang, begivenhed der afholdes for overskolerne, for alle steinerskoler i Danmark. Stævnet finder altid sted i Kristi himmelfarts ferien og skifter placering mellem de forskellige steinerskoler fra år til år.
I år går turen til steinerskolen i Kvistgård den 8.-12. maj.

Som noget nyt i år er tidligere elever, der har gået i vores nuværende overskole, er også velkomne!

HVAD KAN DU FORVENTE
Du kan forvente nye venner fra hele landet, masser af lækker musik, unikke og lærerige workshops samt eksklusive turneringer som basketball, volleyball og fodbold med lækre præmier!

TILMELDING
Du tilmelder dig via vores hjemmeside http://oss-steiner.dk. Det koster 500 kr. at deltage (inkl. mad).

Følg OSS på Facebook og Instagram

8 (Onsdag) 00:00 - 12 (Søndag) 00:00