januar, 2022

25jan17:00Åbent Hus - overskolen

Event Details

SE VORES STREAM AF ÅBENT HUS OM STEINER HF OG 10. KLASSE TIRSDAG 25. JANUAR KL. 17.00

Åbent hus om Steiner hf og 10. klasse på Michael skolen

Se vores Åbent hus stream om Steiner hf på Michael skolen tirsdag den 25. januar kl. 17.00
BOOK EN RUNDVISNING
Du kan også booke en rundvisning på dagen (mindre grupper) ved at skrive til vores studievejleder Mathilde på mo@michaelskolen.dk.

Der er enkelte pladser til den kommende 1. hf (start august 2022) og der er stadig pladser til den kommende 10. klasse. Både 10. klasse og Steiner hf er karakter- og eksamensfri.

10. klasse indeholder som noget helt særligt Steiner hf-fag, men også kulturrejse, musikproduktion og innovationsprojektarbejde. Steiner hf er en udvidet hf, der giver adgang til lange, videregående uddannelser.

Møde eleverne og underviserne til en aften på Michael skolen. Program følger snarest her på siden. Vi indleder klokken 17.00. Vel mødt.

Time

(Tirsdag) 17:00