Nødundervisning og nødpasning BH. KLASSE – 10. KLASSE

KÆRE FORÆLDRE TIL ELEVER I

Elever i grundskolen sendes midlertidigt hjem til fjernundervisning fra og med den 15. december på grund af den stigende smitte. Det har et flertal i Folketingets Epidemiudvalg besluttet på baggrund af en indstilling fra Epidemikommissionen. SFO og klub er også omfattet af hjemsendelsen.

SFO og klub er derfor lukket fra den 15. december frem til den 6. januar 2022.

Efter aftale modtages børn 0. – 4. klasse i nødpasning i ovennævnte periode. De fremmødte elever er at betragte som én gruppe.

Tilmelding til nødpasning via vedhæftede link.

De enkelt klasselærere formidler til klasserne på hvilken måde fjernundervisningen vil foregå hos jer i perioden 15. – 20. december.

Iøvrigt opfordres til at der etableres lege/studiegrupper.
1. og 2. Steiner HF er ikke omfattet af nedlukningen og møder som tidligere udmeldt.

I ønskes alle en glædelig jul og et godt nytår. Vi glæder os til vi ses på Hellig tre Kongers dag den 6. januar 2022.

De bedste hilsner Lærerkollegiet