Musiktimer i HF og Grundskole

Vi søger en musiklærer med bred, pædagogisk rækkevidde, der kan indgå i skolens musikafdeling. Afdelingen omfatter både Steiner hf-afdelingen og grundskoleafdelingen.

I 2022/23 handler det om at undervise tre hf-hold i musik (to på B-niveau, et lille valghold på A-niveau), men også om at indgå i skolens musikafdeling og musikfaget i grundskolen: kor i mellemskolen (5.-8. klasse) og “overskolen” (9.-10. klasse samt hf-hold). Der er også med mulighed for at deltage i arbejdet med skolens to symfoniorkestre, hhv. mellemskole og overskole. Der er rejsetimer knyttet til arbejdet, idet vi har en orkesterrejse hvert år (2022/23: mellemskoleorkesteret).

Stillingen kan på sigt kombineres med et andet gymnasiefag, og der er tillige mulighed for at indgå i skolens individuelle instrumentalundervisning.

Du kan læse om Michael skolens hf-afdeling her (https://gymnasieskolen.dk/steiner-hf-en-rektor-goer-status) og orientere dig om grundskoleafdelingen på skolens hjemmeside.

Kontakt rektor Jacob K. Nielsen for yderligere information.

E-mail: jkn@michaelskolen.dk

Tlf.: 23 81 33 48.

Ansættelsessamtaler gennemføres løbende – om nødvendigt også i begyndelsen af august!

Ansøgningsfrist 31.07.2022