Julecabaret d. 14. dec.

Kære forældre og elever fra Michael skolen.

Det er endnu en gang lykkedes Michael skolens overskole at stable en julekabaret på benene!

Ved denne Julekabaret vil der indgå sjove sketches og musikalske indslag, alt opført af eleverne selv. Vores sketches er baseret på vores oplevelser med lærerne, undervisningen og bare Steiner-kulturen overordnet. Der vil også være det årlige MGP, hvor 9.-12- stiller op med en sang, pr. klasse og I skal give jeres stemme! Udover god underholdning så garanterer vi også for velsmagende mad, som kan købes på dagen. Dette indebærer klassikerne: lækker vegetarisk dahl, pizzasnegle og kage, som alle kan suppleres med lækre drikkevarer.

Der kan købes billetter til den beskedne pris af 65 kr ved skolens årlige Julebazar den 30. november (billetsalget foregår i overskolebygningen). Ellers kan billetterne købes til 70 kr i døren på selve aftenen (elever fra skolen skal ikke betale).

Julekabareten finder sted på Klausdalsbrovej 336, 2730 Herlev kl. 17:00 (dørene åbner 16:30)

OBS. Datoen er rykket til lørdag d. 14. december!