Årsplan

Som dagen har sin rytme i Brombærhuset, har året det også.
For at alle kan have et overblik over året i Brombærhuset, har vi lavet en årsplan.

Årsplanen går fra august – juli og indeholder en oversigt over diverse arrangementer for børn – med og uden forældre, lukke-, ferie- og fridage, forældremøder mm.

De fleste årstidsfester afholdes i børnehaven kl 9.00 – ca. kl 13 uden deltagelse fra forældre. Der er dog nogle fester og arrangementer hvor vi forventer, at forældre deltager. Disse har vi fremhævet med fed skrift.
I nyhedsbrevene vil forældre i Brombærhuset løbende blive informeret bl.a. om arrangementer, fester, forældreaftener, arbejdsdage mv.

Som forældre i Brombærhuset er man også meget velkommen til, at deltage i skolens arrangementer. Det giver et godt indblik i skolens liv og hvad fremtiden bringer, hvis ens barn senere skal gå på Michaelskolen.

Årsplaner:

Årsplan 2023-2024